Related Posts with Thumbnails

torsdag 10 december 2009

Skjorta och slips...

....blir det i morgon för jag har det sista och avgörande mötet med banken och ALMI.
Klockan tio måste jag ha dragit åt slipsen och vara redo för förhandling. De har som sagt i stort sett redan sagt ja så nu är det bara det sista som ska göras klart.
Jag hoppas att jag får skrivet i morgon så jag kan få allt klart med den nya butiken.

Då ska jag trycka upp kontraktet i ansiktet på folk som pratar sin jävla skit. Gud så skönt det skulle vara.

Håll tummarna för mig nu...

5 kommentarer:

  1. Jag håller tummarna. Saknar dig som fan dessutom.
    Puss

    SvaraRadera
  2. håller alla tummar o tår osv.
    kram :)

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna jag med - och måste flika in det faktum att skjorta och slips på en kvinna är ju fantastiskt läckert! Way to go, girl!

    SvaraRadera