Related Posts with Thumbnails

fredag 4 december 2009

Missa tåget...

...vill jag inte göra i morgon så jag måste se till att komma upp i tid. För i morgon ska jag nämligen åka bort och vara borta hela helgen. Hem till någon jag tycker mycket om för första gången. En hel helg dessutom, vi som bara brukar tillbringa en natt ihop och sen skiljs vi åt. Nu ska vi umgås i tre dygn tillsammans så nu har vi all tid att känna efter hur det känns att vara inpå varandra mer än några timmar. Han kanske kommer bli galen på mig efter en dag!

Det ska bli jätte mysigt i alla fall att få komma bort lite. Blir som en liten miniwekend. Är jag snäll kanske han pysslar om mig lite, kliar mig under fötterna, låter mig få ligga i soffan och gosa bara medan han lagar mat till mig, hihi.
Önska kan jag väl få!

Hmm... en hel helg!

Seriöst...

5 kommentarer:

  1. ha världens bästa helg! :) kram.

    SvaraRadera
  2. Ha så mysigt! kram

    SvaraRadera
  3. Nostalgia o Smurfan> Ja det kommer säkert bli jätte mysigt!
    Ha en bra helg ni också!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Nice! önskar er en riktigt mysig & trevlig helg. kram....

    SvaraRadera
  5. Vida> Kommer sakna dig älsklingen min!
    Puss o kram!

    SvaraRadera