Related Posts with Thumbnails

onsdag 9 december 2009

FUCK OFF!!

Det är vad jag känner för att skrika idag! För att jag blir arg och ledsen på skitprat jag hela tiden måste stå ut med runt mig, min person och mina åtagande i den där jävla skvallergallerian.
Trots att jag inte längre är kvar i butiken lyckas jag ändå reta upp folk och ändå är jag mål för spekulationer och skvaller och viskningar bakom min rygg. Ja jag vet jag inte ska bry mig men det gör ju ONT!!! Jag vill inte visa mig svag och att jag tar åt mig när jag är där utan konfrontera istället de som pratar men får till svar:

"Nääeee jag har inte sagt något"

Djävla skvallerkärringar. Skit i mig och sköt er själva!

Jag vill även säga FUCK OFF till mina känslor som drar åt alla håll och som jag inte kan kontrollera och som får mig att bli ledsen och arg och glad och lycklig i en jävla salig röra.

FUCK OFF till hugg i hjärtat...

FUCK OFF till klump i magen...

FUCK OFF för saknad...

FUCK OFF för längtan....

FUCK OFF, FUCK OFF, FUCK OFF.....


Så.. nu känns det lite bättre!

3 kommentarer:

  1. jag undrar vad som skulle hända om alla där blev inlåsta i en vecka. vilka intriger det skulle bli!
    (du o jag kunde titta på det utifrån alltså.)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Nostalgia> Ja det är fan värsta jävla såpan men kan de inte hålla mig utanför liksom, grrr...

    Kram

    Anna> Tack vännen!
    Kramar!

    SvaraRadera