Related Posts with Thumbnails

söndag 20 december 2009

Kanske inte direkt är morgon när klockan är snart elva men är det söndag så är det och den dagen får börja lite senare än alla andra!

På schemat idag står det roliga som kallas för packning Det är en företeelse jag inte är vidare bra på då jag aldrig vet vad jag bör eller inte bör ta med mig. Nio av tio gånger använder jag hälften av kläderna jag envisas med att dra med över halva Sverige Varför lär man sig aldrig?

En runda på stan ska väl hinnas med också och en fika med älsklings Mattias. Har jag tur får jag kanske se min andra vapendragare Magnus också innan jag drar hem söderut.
Mina två ovärderliga M&M! Löööve them!

Men först en kopp kaffe och morgonens två smörgåsar och förhoppningsvis blir det telefonfrukostmöte med lilla mammsen!

1 kommentar:

  1. åh favvo-petra bloggar och jag vet inte ens om det. nu vet jag :)

    SvaraRadera