Related Posts with Thumbnails

torsdag 31 december 2009

En sak är säker...

...i alla fall och det är att 2009 går till historien när det gäller fällda tårar för min del.

Och självklart avslutar vi årets sista dag med att gråta...

Det ska bli ett nyårslöfte i alla fall, att inte gråta så jävla mycket.
Inte låta saker påverka mig så mycket som det gjort.
Ta allt med en klackspark och låta det rinna av mig som vatten på en gås.
Ingen och då menar jag INGEN ska få nå min känsliga punkt.
Ska skratta åt de som gör mig illa och vända de ryggen.

Kanske bli helt jävla känslokall. Det kanske är så det ska vara.

Japp...fram för den känslokalla Petra år 2010!

2 kommentarer:

  1. NEJ - att bli känslokall är inget att sträva efter! Du är den du är pga ditt stora mjuka hjärta...

    ...du (liksom jag) måste bara bli försiktigare med vem du ger det till...

    Torka tårarna och ha en bra nyårsafton så löser vi the mystery of men and love tillsammans nästa år!

    Nyårspuss!

    SvaraRadera
  2. FoK> Nä känslokall kommer jag aldrig kunna bli med tanke på att alla mina känslor verkar ligga utanpå kroppen. Men önska kan man ju alltid.. att man kunde vara liiite känslokall ibland!

    Ja fan nästa år ska vi lösa livets stora gåta, tjohooo!!

    Ha en jätte bra nyårsafton själv vännen!

    Puss tillbaka!

    SvaraRadera