Related Posts with Thumbnails

tisdag 8 december 2009

Viktiga beslut...

...ska fattas. Har du tagit ställning???

Detta måste vara julens absolut viktigaste fråga och vi kan vara med och påverka. För mig är valet självklart och jag blir förvånad om resultatet blir något annat.

Jag menar givetvis vilken pralin i Aladinkartongen som ska få ge plats åt den nya. Men finns det någon tvekan?

Svaret är givet. Det kan INTE finnas någon som tycker om denna hemska pralin. Det måste ju finnas ett skäl till att den alltid ligger kvar sist och hindrar en från att ta från det understa lagret innan alla i det översta är uppätna. INGEN vill ha den där äckliga chokladbiten.

Så bort med den bara...

ÄCKLIGA KÖRSBÄRSLIKÖR!!!!

10 kommentarer:

  1. aladdin var bättre förr. nu är det massa äckliga.

    SvaraRadera
  2. Nostalgia> Jag gillar den där gulblåa bättre med bara ljusa i :o)
    Trillingnöt är min favorit men den är väl typ ALLAS favorit!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller helt med, bort med likörjäkeln! Helt värdelös!

    SvaraRadera
  4. HSJGHNAÄSH> Hahaha ja visst är den. Ingen vill ha den även om det så är sista biten i lådan!

    SvaraRadera
  5. inte så förtjust i choklad , men i rätt sällskap så

    SvaraRadera
  6. Sugen> Själv behöver jag inget sällskap för att äta choklad. Jag vill ALLTID äta choklad:o)

    SvaraRadera
  7. Ja, när det gäller choklad, vill inte dela med någon. du är så tokig i choklad:0) kram

    SvaraRadera
  8. enklast vore att bara ha trillingnöt, så slipper man slåss om den.

    SvaraRadera
  9. Hahaha skicka likörpralinerna till mig =)

    SvaraRadera
  10. Vida> Ja du vet vad jag älskar vännen :o)

    Anonym> Ja precis så tycker jag också, den är klart bäst!

    K> Du kan inte på fullaste allvar mena att du GILLAR den??? BLÄÄÄ!!

    SvaraRadera