Related Posts with Thumbnails

söndag 27 december 2009

Ibland blir jag bitter...

...på kärlek och äckliga känslor!!!

Bitter på mig själv för jag låter mig falla och tillåter mig att känna känslor jag inte vill ha.

Vill att allt ska vara rosenrött, pluttegullgull och jag ska gå omkring i ett sliskigt rosa skimmer och inbilla mig att jag är guds gåva till HONOM med stort H.

Tro att jag är dyrkad och oövervinnerlig och att vi ska leva för evigt och bara älska varandra och inget i hela världen ska få förstöra vår lilla kärlekshistoria.

Jag vill få vara flickvännen från himlen som ingen någonsin vill lämna. Ingen kan krossa mitt hjärta eller såra mig och aldrig ska jag känna känslor som svartsjuka, oro eller att jag inte räcker till.

Men det kommer troligtvis ALDRIG SKE!!!

Ja... jag skrev ju att jag var BITTER!!

2 kommentarer: