Related Posts with Thumbnails

onsdag 30 december 2009

Back in my bed!

Jag kom upp till slut och lyckades ta mig ner till stan trots isande kyla.
Det är riktigt fint med all snö vi har men cykla kan jag ju glömma så det var bara att ta på sig renpälsskorna och toffsmössa och börja gå.

Det blev frukost/lunch/middag med Azita och en runda på stan för att posta paket och handla sista till nyårsmiddagen i morgon.
Skickade även ett blombud till de räddande änglar som såg till att jag inte behövde ha ångest över att inte kunna betala hyran.
Tack snälla pappa med fru!

Men nu är jag hemma igen och jag borde sätta gång och städa så det blir lite nyårsfint. Vad gör jag då? Jo lägger mig i sängen igen. Den liksom ropar på mig.

Vet inte vad det är men jag är trött, så jäkla trött.

Men jag känner mig glad just nu i alla fall. Han ringde nyss och konstigt vad lite det krävs för att jag ska bli varm i hela kroppen just nu. Det är ju inget ovanligt att han ringer men just nu är jag så kärlekskrank och längtansfull så bara jag få höra hans röst blir jag glad.

Så glad och varm men ändå trött så jag vilar nog en liten stund. Sen lovar jag att städa och vara en duktig och ordentlig flicka.

Vila lite först bara...

Zzzzzzzzz.....

2 kommentarer:

  1. Gott nytt år stumpan! Var hittar du alla dina vackra bilder? Eller är de dina egna? Skulle gärna stjäla nån då och då till min blogg :)

    SvaraRadera
  2. Desi> Tack detsamma vännen!

    Jag lägger ner otroligt mycket tid på mina bilder. Jag kan sitta i timmar och leta bilder på nätet bara till ETT inlägg.

    Nu har jag ett litet arkiv som jag fyller på hela tiden när jag hittar bilder jag gillar.
    Jag surfar runt och letar lite överallt.
    Har mina små hemliga ställen ;o)

    Kram

    SvaraRadera