Related Posts with Thumbnails

onsdag 9 december 2009

Singel...

...men ändå är det bara en viss person jag saknar. Singel men inte tillgänglig, eller singel men ockuperad eller hur fan ska man definiera tillståndet jag/vi befinner oss i?

Läste en annan blogg idag och tjejen som skrev frågade lite samma sak. Hur vet man om man är kär? Jag fortsatte att fråga i kommentarsfältet, hur seriösa är vi, när är man ihop?

Som jag också skrev, det var lättare när man var yngre och frågade chans, då visste man liksom. Fick man ett ja då var det klart och fick man ett nej ville man bara gå hem och gråta. I alla fall ville man gömma sig resten av den rasten.

Vi har ju inte ens dejtat. De första tre gångerna vi träffades såg jag dig inte ens. Ja det låter konstigt men ni som läst de första inläggen på den här bloggen vet hur det gick till och det var ju knappast det mest vanligaste sättet att träffas på.

Frågade dig i kväll om när du skulle bjuda mig på en riktig dejt så nu väntar jag på att få bli utbjuden på mitt livs dejt. Sen får vi väl se hur det blir efter det.

Som sagt, singel och väntar på dejt...


12 kommentarer:

  1. Jag tycker att 10 000-kronorsfrågan är: "Är du öppen för förslag?". Ja = singel. Nej = förstadie till icke-singel.

    Lätt som en plätt ;). Puss

    SvaraRadera
  2. FoK> Oj där satte du mig på pottkanten.
    Det skulle vara ett herrejävla förslag i så fall för det finns knappast något som slår det jag får just nu ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Detta inlägg fick mig att fundera lite över min situation med honom. Hur skulle jag känna om jag fick ett förslag från någon annan, hmm det tål att tänkas på..

    SvaraRadera
  4. Petra, om man måste fråga sig hur man vet om man är kär eller inte är man inte kär. När man väl är det så känns det bara, i hela kroppen. =) Annars bra?

    SvaraRadera
  5. Ett herrejävla förslag är också ett förslag ;). Skojar bara. Jag tror nog du vet svaret och det börjar på N, haha.

    Detta är faktiskt frågan jag ställde till Kaxige killen första kvällen vi träffades. Han sa ja och då är det game on. Tills mitt tålamod tog slut, vill säga. Men det är ju en annan historia ;).

    Puss puss

    SvaraRadera
  6. Tove> KLart jag vet om jag är kär, det har nog framgått ganska tydligt ;o)

    Allt är bara bra vännen. Själv då?

    Kram

    FoK> Ja nog är det så. Blir ett klart NEJ på den frågan!
    Men inte fan är det enklare för det!

    Kram

    SvaraRadera
  7. Hade han inte varit beroende av badkaret hade han säkert bjudit dig på en riktig dejt...för länge sen...


    :-)

    SvaraRadera
  8. SHE> Men det är ju JAG som ligger i badkaret :o)

    SvaraRadera
  9. Precis...
    Lämna "jävla" badkaret om du vill gå på en dejt!

    :D

    SvaraRadera
  10. SHE> Men jag vill ju vara ren och fin på dejten ;o)

    SvaraRadera
  11. Låt mig formulera om...

    För att Få Någonting måste man Oftast Offra Någonting Annat. Så funkar DET!

    Livet är egoistiskt krävande och hänsynslöst. Vi ska ALLTID betala Ett Pris...

    :-)

    SvaraRadera
  12. SHE> Det skulle inte kännas som någon uppoffring. Jag vet att allt jag skulle offra för honom skulle vara värt det!
    Han ger mer tillbaka än vad jag kan begära...

    SvaraRadera