Related Posts with Thumbnails

måndag 21 december 2009

Ta mig tillbaka..

...dit allt började. Där det bara fanns du och jag och våra kroppar.
Där vi förenades i glödhet passion. Där fantasi blev verklighet och vi väckte en längtan som aldrig tog slut.

Ta mig tillbaka då allt var i spännande mörker. Där inget syntes i dagsljusets avslöjande sken.
Där du var en främling men ändå så trygg och jag överlämnade mig till dig. Där du tog mig till njutning och skälvande åtrå. Där allt var så enkelt och inget var fel.

Ta mig tillbaka till den första kyssen, dina händers första smekning på min kropp. Där jag var din fånge men du ändå min räddande ängel. Där inga problem gjorde ont. Där njutning var föda och vi födde varann.

Ta mig tillbaka till hettan och värmen som gjorde mig hel. Där sex var vackert och du smekte min hud. Där du väckte mina lustar jag så länge velat känt. Där dina läppar och mun kysste ställen jag trodde jag glömt.

Ta mig tillbaka dit...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar