Related Posts with Thumbnails

fredag 25 december 2009

Nu ger den här tjejen upp för idag. Alla i huset har gått och lagt sig och bara jag och hunden är vakna.

Det har varit en bra julafton så jag kan somna nöjd och belåten. Igår kände jag mig så ledsen och nere av någon anledning som jag inte riktigt kunde ta på och jag är glad att inte den känslan fanns kvar idag.
Jag grät utan anledning och kände mig allmänt nedstämd.
Kanske det var för saknaden, för att det varit lite skakigt och för att jag känt mig lite ensam och avvisad av någon jag tycker om.
Jag vet inte riktigt men idag känner jag inte den klumpen i bröstet längre.

Det känns bra när jag få ha kontakt med människor jag tycker om, människor jag vill ha i min närhet och som betyder mycket för mig.

Det blev en bra jul...

1 kommentar: