Related Posts with Thumbnails

söndag 27 december 2009

Blir galen...

...om jag inte får närhet snart. Längtar efter händer som smeker, läppar som smakar och tungor som förenas i het dans.

Behöver känna varm hud under mina fingertoppar, smeka en skäggig kind och få känna läppar svullna av kärleksfullt naffsande. Vill känna en längtande kropp nära min som väcker min slumrande lust till liv igen.

Längtar efter att få dra fingrarna genom hår som är lite för långt, få lämna märken efter naglar som klöser i extas. Vill känna ett par hårda höftben mellan mina lår och få krama ett par mjuka skinkor.

Jag blir tokig snart om jag inte får se in i ett par ögon som tittar på mig med åtrå. Vill älska mjukt, hårt och bli tagen bestämt men kärleksfullt och känna en öm hand över min mun som tystar mina skrik.

Saknar händer som kramar mina bröst och fingrar på mina hetaste ställen. Vill få min rygg och höfter smekta och mitt hår i nacken njutningsfullt draget. Fingrar som gräver sig in i mina skinkor.

Behöver bli älskad med och tagen till platser jag bara besöker när jag blundar och njuter.

Behöver dig...

3 kommentarer: