Related Posts with Thumbnails

söndag 6 december 2009

Irritation...

...ska inte få förstöra slutet på den här helgen som hittills varit så mysig men lite sur och besviken är jag allt. Tog med mig min nya kamera som jag inte ens packat upp ur kartongen för jag tänkte att nu har jag tid att få göra det i lugn och ro. En helt underbar känsla att få ha en splitter ny digital systemkamera i mina händer och jag längtar efter att få ta mina första bilder. Först måste batteriet laddas...check! Sen ska minneskortet sättas i. Minneskortet ska sättas i... var är minneskortet? VAR ÄR MINNESKORTET???
Alltså ärligt talat är det sant? Jag har köpt en kamera för över sextusen och det ingår inget minneskort!
Letar igenom kartongen igen, läser på utsidan om vad kartongen ska innehålla. Nä fan det finns inget minneskort!!

Är det här ett skämt eller???

2 kommentarer:

  1. Äh, men det var ju riktigt jäkla dåligt! Det brukar väl nästan alltid följa med ett med lite minne iaf.

    SvaraRadera
  2. Fy fan vad sne jag skulle blivit.

    Man får fan vara glad om det ingår en sladd till grejer man köper nuförtiden.

    KRÄV ett minneskort ;)

    SvaraRadera