Related Posts with Thumbnails

tisdag 1 december 2009

Mina fuldagar...

.... verkar vara över. Jag vet inte om det beror på att jag mår bra och känner mig lycklig och att det är det som lyser igenom. Att jag kan titta mig i spegeln och se en glad och söt tjej. Det är så konstigt det där men det är faktiskt sant att skönheten kommer inifrån. Mår man bra...
...ser man bra ut så är det bara. Men jag antar att det finns de som tycker att man inte få säga eller tycka så om sig själv. Huuuaaa vad självupptagen man är då. Men jag gör faktiskt det ändå för jag har gått omkring i veckor och känt mig både hemsk och ful och nu när jag känner mig tillfreds med mig själv njuter jag av det. Så det så! Och när jag ändå känner mig tillfreds...
...så kan jag ju passa på att visa upp mitt lilla tryne för vem vet när de där fuldagarna kommer igen. Det kan gå fort. Just nu mår jag ju så himla bra och känner mig lycklig över det mesta men oftast slår det aldrig fel utan det vänder fort och man är tillbaka till de där dagarna då allt känns tung och jobbigt och spegelbilden avspeglar precis det man känner. Man tycker det syns i hela ansiktet hur dåligt man mår och man kan inte se det minsta spår av skönhet i sig själv.

Hoppas de dagarna håller sig borta länge...


3 kommentarer:

  1. Härliga bilder måste jag säga, lyser om dig
    ha en underbar vecka.

    SvaraRadera
  2. I min värld har du bara findagar. ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror helt och hållet på det du skrev. Mår vi bra, ser vi automatiskt mycket gladare och piggare ut =)
    Så fram för många många bra dagar =D

    SvaraRadera