Related Posts with Thumbnails

fredag 3 december 2010

Veckoslut!

Tillbaka på kontoret och de dagarna är väl egentligen de bästa för då vet man att det är helg och några dagars ledigt som väntar. I kväll är det middag hemma hos Azita och jag säger som igår, jag är så trött och vill egentligen bara hem och krypa ihop i soffan men jag kan bara inte vara så tråkig och svika mina vänner när de väl anstränger sig och ordna saker. Så jag ska fixa till mig, ta på mig bästa klänningen och bästa matchande humör och vara social och trevlig. Jag vet ju att det kommer bli mysigt och skoj.

Men först är det några timmar här på kontoret, ett antal koppar kaffe så jag vaknar till liv och efter lunch ska jag få sätta mig i den där fåtöljen och med tanke på att det är två veckor sen sist så lär väl tårarna flöda ordentligt idag. Men det ska bli skönt. Jag har mycket att ventilera!

Nu möte!

Tjolahopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar