Related Posts with Thumbnails

lördag 4 december 2010

Middag och utgång!




Min söta Jesper var för trött efter jobbet så jag fick klara mig utan hans sällskap. Men det var trevligt sällskap och god mat hemma hos Azita och trots att det var fredag och jag brukar vara i stort sett död då så var jag på otroligt piggt och glatt humör.

Azita och jag tog oss ut en runda på krogen där vi mötte Mattias så vi gnodde parketten på dansgolvet vi tre. Sen trappade de av en efter en och jag blev själv kvar. Men jag är ju en stor flicka som klara mig själv och jag fick trevligt sällskap därifrån med en sväng på ett kebabhak. Ja det hör ju liksom till det där. Maten är ju som godast kl tre på natten.

Ja... det var väl det hela. För ni är väl knappast intresserade av att läsa om att jag fick sova sked i natt *fniss*

Joråsåatte....

5 kommentarer:

  1. Vilken kalaspingla.

    Om jag träffar på dig får man en dans då?

    Ha en trevlig kväll.

    // DonJocke

    SvaraRadera
  2. Din kamera måste vara en otroligt lycklig kamera... ;-)

    SvaraRadera
  3. Hahaha tror du det Jögga :o)

    Ja jag vet inte men kanske det!

    Kram på dig knäppis!

    SvaraRadera
  4. Knäppis? Jag?!? Det var det värstaste!
    Iofs är det ju kul att ta kort, och då måste man ju knäppa en bild... ja jo, jag är nog en knäppis trots allt... ;-)

    Kram om dig också!
    / Kamerawannabe´n

    SvaraRadera