Related Posts with Thumbnails

lördag 11 december 2010

Party on!

Allt som behövs för en kväll ute är inhandlat. I mitt fall öronproppar och nya nylonstrumpor. Köpte även Resorb. Vill testa och se om min bakfylla blir något mindre i morgon. För även om jag alltid är försiktig så får jag huvudvärken från helvetet dagen efter.

Så nu är det musik på som gäller och hopp in i duschen och rota igenom garderoben för att hitta den perfekta outfiten för kvällen.

Är riktigt laddad och på bra humör för en trevlig kväll med god mat, god dricka och trevligt sällskap. Sen kan vad som helst hända!

Ha en trevlig lördag!

3 kommentarer:

  1. Och hur gick det? Fungerar Resorb för dig? :)

    Hade den en trevlig kväll annars?

    SvaraRadera
  2. Hoppas kvällen blev lyckad och att resorben hjälper dig idag =)

    SvaraRadera
  3. Njaaa jag vet inte. Lite huvudvärk har jag allt men den brukar vara värre så nja... kanske lite då!

    Det var trevligt. God mat och trevligt sällskap :o)

    Kram

    SvaraRadera