Related Posts with Thumbnails

torsdag 30 december 2010

Jag är vacker, jag är bra, jag duger...eller????

Fick ett mail idag. Om den där fotograferingen. För profilbilderna till min erotiska blogg som ska få äran att flytta till den  lite mer eminenta Stockholmssajten. Och jag vet inte vad jag ska tycka, eller känna. Lite blandade känslor. Jag ska nämligen infinna mig i Bingo Rimers studio på söndag. Det är klart det är skoj. Jag är ju en liten linlus av rang och älskar att spexa framför kameran. Vem vill inte bli fotad av Bingo då liksom? Men jag som annars är en ganska kaxig tjej med hyfsat självförtroende känner mig lite obekväm. Inte för fotograferingen. Utan för att jag kollar in de andra som också ska dit. De andra som kommer blogga för samma sajt. Och vilka människor. En är modell. Hon är vacker som en gudinna. Jobbat för alla stora märken du bara kan tänka dig. Och henne ska jag vara i samma studio som och fotas av flickfotografernas gura.

Kan se framför mig hur det kommer att gå till. Hon står där och glänser, poserar vant och Bingo klappar händerna och utropar BRAVO, BRAVO och kamerans smatter vill aldrig ta slut. Sen blir det min tur. Jag ställer mig framför kameran och jag ser hur något i Bingos ögon liksom dör. Jahaa, vad har vi här då säger han och granskar mig uppifrån och ner vilket inte tar så lång tid för jämte den där långbenta gazellen ser jag ut som en liten dvärg. Och jag sträcker på mig för att bli längre men då ser jag bara ut som en struts och Bingo säger åt mig hur jag ska sitta eller stå men inget blir bra för antingen ser man min feta röv eller så syns armarna för mycket och de ser ut som på en rysk kulstöterska. Jag ler och försöker se normal ut men ansiktet förvrids bara i en besvärad grimas och Bingo suckar och stönar. Men eftersom jag ska vara anonym så kanske jag ska fotas med en fin mask och när jag tar fram den och knyter på den över mitt nu ganska ledsna ansikte så skiner Bingo upp och utbrister, JAAAA, sååå, det hääär bli bra!

I vilket fall. Jag ska fotas av Bingo Rimer. Skitkul.... eller????

13 kommentarer:

  1. Coolt!!

    Och du VET att du är snygg, det kommer gå skitbra.

    Om inte annat har de retuschering och andra grymma grejer som gör vem som helst as-snygg om man får en dålig dag så don't worry! ;)

    men jag hade oxå blivit nervös, fy f*n....

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du är ju rolig du ;) Det kommer bli finfina bilder på den största linslusen jag känner :P

    SvaraRadera
  3. *hihi*.. du är för jävla gullig... Ta till det enbart det sista.. du ska bli fotat av BINGO RIMER!!!!!

    SvaraRadera
  4. Alltså, glöm tanken på att bedöma dig själv efter vad någon som Bingo eventuellt kan tycka. Jag själv tycker att han är ytlig som få så nej, vad han tycker skulle jag strunta helt i om jag vore du!

    SvaraRadera
  5. EEH du har rätt och som sagt... jag ska ju inte visa ansiktet så hur fel kan det bli liksom :o)
    Trist när man får chansen att fotas av en duktig fotograf att inte kunna göra det ordentligt.

    C jag förstår inte vad du menar. Linslus??? Jag????
    Hihi!

    ia jag ska försöka få in det i skallen :o)

    Anna han får som sagt tycka vad han vil. Han har nog sett både det ena och det andra så jag borde väl inte vara det värsta han sett, hahaha!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  6. Det kommer tveklöst bli bra bilder.

    Lycka till.

    SvaraRadera
  7. Hej vännen.

    Det kommer att gå kanonbra.
    Och du!! Du som är så otroligt snygg och fin på alla sätt,,du har alla kvalitéer som kan tänkas sättas upp som kritérier för en bra fotosession.
    Var stolt över din bak och allt det där andra som du tycker själv inte är bra.
    Du är jättefin,,,"så go for it girl" och sträck på dig..
    Och du,, glöm den där masken,ditt fina leende slår det mesta..


    Kram Kevin..

    SvaraRadera
  8. DU är vacker. DU har charm. Det går så klart bra.

    Är du fortfarande nervös så säg bara till så kommer jag och håller dig i handen.

    SvaraRadera
  9. Även Bongos, eh jag menar Bingos kameror kommer bli lyckliga när du kommer dit och visar upp dig! Sanna mina ord :-)

    SvaraRadera
  10. Men är inte Bingo i Thailand med Katrin? Det verkar inte som om de ska komma hem till helgen, eller? Oavsett blir det nog kanonbra bilder tror jag!
    Jenny

    SvaraRadera
  11. Det blir skitbra, ser fram emot bilderna redan =)

    SvaraRadera
  12. Jenny jag har inte en aning faktiskt.
    Vi är kallade till hans studio i alla fall men vem vet, det kanske är någon annan som ska ta bilderna.
    Det visar sig :o)

    Kram

    SvaraRadera
  13. Ja, du skrev ju att hans gura skulle fota....finns det såns guror...? ;-)

    SvaraRadera