Related Posts with Thumbnails

söndag 5 december 2010

Fantastico Petti!

Tänks så lite som krävs för att man ska känna sig nöjd med sig själv. Och så lätt det är när man väl får tummarna ur den där förbannade röven. Har tvättat två stora maskiner, bytt lakan, skurat kök och toa (ja helt naturliga saker egentligen men sitter man fast så gör man) och jag känner mig supernöjd. Det finns saker kvar att göra men hallå... jag har i alla fall börjat.

Så nu funderar jag faktiskt på att hämta en pizza och sätta mig och se en film på tv:n. Är jag inte värd det så säg!

Och så är jag glad att allt gått bra med pappa som igår hamnade på sjukhus och skrämde livet ur mig. Jag blev riktigt orolig och ledsen och blev påmind om hur skört livet är och att det inte är självklart att mina älskade föräldrar alltid kommer att finnas där. Nu är mina föräldrar unga än så länge men jag blir påmind om att en vacker dag så... Och det gör mig riktigt rädd och ledsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar