Related Posts with Thumbnails

tisdag 7 december 2010

Frusen och trött!

Jag vet inte vad det är men mitt huvud och min kropp befinner sig i någon slags vinterdvala. Känns som alla mina sinnen gott i ide. Jag är konstant trött. Inte bara sådär lite halvslö som man kan bli innan trefikan utan fullkomligt slut. Efter mina möten var avklarade och vi träffats och ätit lunch försökte jag piggna till med frisk luft men det blev mig övermäktigt och jag gick till hotellet och tänkte jag måste vila en stund innan jag fortsätter att jobba. Bara en liten stund.

Jag tror jag dog....

Kollegan P knackade på mitt rum för att ta med Jocko och mig ut på en promenad men jag var helt väck. Jag förstår ingenting. Fortsatte att sova fram till kvällsmaten och först efter den och en promenad ute i det iskalla så kände jag mig lite mer vaken.

Kanske var jag björn i mitt förra liv så det är meningen att jag ska ligga i mitt ide nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar