Related Posts with Thumbnails

torsdag 23 december 2010

Dan före dan...

...och jag är äntligen på väg och har krypt ner under täcket på den nedersta slafen och Jocko under den. Får sova ungefär 4 timmar och 45 minuter innan jag måste ge mig ut i kylan och byta tåg. Men SEN är jag hemma hos lilla mamsen. I morgonkväll åker jag hem till pappa och mina systar där och sover över till julafton och på eftermiddagen då tillbaka hem och firar kvällen med mamma. Då har alla fått sin beskärda del av Petti under julen.

Nu ska jag sova!

2 kommentarer:

  1. Jag är också hemma hos mamsen men anlände tryggt igår efter en lugn bilresa med bra väglag. På måndag får jag träffa pappsen som oturligt nog befinner sig i Stockholm denna julen. God jul på dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ha det underbart vännen!

    God jul och massa kramar!

    SvaraRadera