Related Posts with Thumbnails

onsdag 1 december 2010

Buuuuurp...

...är väl ungefär det jag kan få ur mig nu. Jag filmade faktiskt detta enorma julbord, ja det största jag sett men sen tänkte jag att ni kanske inte bryr er så mycket om hemgjorda köttbullar och prinskorvar i långa rader så det får bli en stackars ensam bild på mig efter att jag proppat mig full med dessa delikatesser. Sen dog nämligen mobilen så det blev inga bilder mamma på den fina restaurangen, den öppna spisen och de tjusiga sofforna.

Kollegan hockeyfrillan fyller år idag så han fick en kram dagen till ära. Han är söt den där pöjken. Och snäll. Han hämtar kaffe åt mig, klart han är snäll då.

I morgon bär det hem till Gävle igen. Måste lämna det här lilla paradiset. Och nästa vecka är det Mora som ska få ha oss på besök. Två veckor stannar vi där sen tror jag allt det är lite julledigt! Jisses vad tiden går fort. Tycker det var igår vi firade midsommar.

Åh julklappar. Dessa julklappar. Detta årliga dilemma. Mina systrar undrar vad jag önskar mig. Ja vad fan önskar jag mig? En kärleksfull och härlig kille hade jag ju inte tackat nej till. Gärna en med blont ruffsigt hår och blå pliriga ögon. Eller kanske en med lite gråa strå i skägget. Eller vad fan... ge mig vilken karl som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar