Related Posts with Thumbnails

tisdag 7 december 2010

Icecold!

07.10 ringer min klocka. 07.15 möter jag och Jocko kollegan P och hans söta tik utanför hotelldörren och om det inte var för att jag hade lovat så hade jag legat kvar i den varma sängen. Nu går jag ut och möter den isande kylan som tränger in i märg och ben och håller god min nästan hela rundan men till slut frågar jag lite försynt "ska vi inte vända snart" Kollegan P är ju såklart varm i sin Canada Goose jacka och Polarn och pyret underställ medans jag själv har tunna mysbyxor som jag drog på mig utan att komma i håg trosor under så rumpan är som två djupfrysta julskinkor. Men jag är stolt över mig själv att jag tog mig upp och ut på den där lite för långa morgonpromenaden.

Kaffet smakade extra gott sen kan jag säga och när ingen såg tog jag det varma kokta ägget och la mellan låren för att tina upp den stackars frysta kycklingen *fniss* jaaa innan jag skalade det alltså!

Första kundbesöket är halv tio sen rullar det väl på av bara farten.

Hoppas ni får en bra dag där ute i kylan!

5 kommentarer:

  1. Men lilla söta storstadsflicka!

    Man kan inte springa utan trosor mitt i vintern å inte på landet.

    Fråga efter ett par rejäla pantalonger!
    Å så ett par stabila sloggi "mormorstyle" undet det då skall du se att du inte fryser.

    Eller så ber du mig komma å värma upp din frysna kropp. Då lovar jag dig hetta ! ! !

    SvaraRadera
  2. Hihi nu är de på... yllebyxor under kjolen :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hihi ja visst är det grymt Willie ;o)

    Puss

    SvaraRadera
  4. Tsss.. Larva dig inte Petti! Du ser läcker ut i vilka kläder som helst...


    *slick i örat*

    SvaraRadera