Related Posts with Thumbnails

fredag 17 december 2010

Fredag!

Vaknar seg, huvudvärk och det känns som jag inte sovit en blund. Åker till jobbet allt för sent och så fort någon frågar hur det är så kommer de där jävla tårarna. Jävla patetiska människa!

Dagen går framåt och efter lite lunch börja det lätta i bröstet lite. Jag kan le och skratta igen. Och så har vi möte. Ett bra möte som berättar om framtiden och det är ett bra nästa år vi kommer att gå till mötes på mitt jobb. Nya produkter och nytt arbetssätt. Känns lovande! Men först väntar en lång och skön julledighet.

Och så får jag mail från den där tidningen jag ska blogga för. De ska ha en intervju med mig i tidningen inför min bloggstart och den ska komma ut i slutet av januari så nu har jag fått lite frågor att svara på. Jisses. En intervju i en tidning som säljs i hela Sverige. Måste liksom nypa mig själv lite i armen!

Fredag. Så skönt. Ska avsluta den med en fika med mina älskade vänner M&M. Sen blir det nog en lugn kväll i soffan framför tv:n.

Vad ska ni göra?

3 kommentarer:

  1. Hoppas dina tårar har slutat rinna nu vännen.

    Vad spännande det ska bli att läsa om dig i tidningen! :) Sååå glad för din skull!

    Hoppas du får en underbar fredag med fina vännerna. Själv har jag tyvärr lovat en kompis att gå med ut. Vill bara vara hemma. Men men..

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Dricka vin i en hotellbar med 10 andra brudar o fira att B kommit hem från långtbortistan över jul & nyår, sen skall jag hem o krypa ner hos Grannen :o)

    Hälsa M&M så gott!

    kram

    SvaraRadera
  3. Julia det känns bra nu :o)
    Det blir säkert trevligt när du väl kommer dit vännen!!
    Kram

    EEH det låter som en supermysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera