Related Posts with Thumbnails

torsdag 9 december 2010

Felåkning, Snäll och knäck!

Fick ge mig iväg till en kund som kunde träffas med kort varsel och jag knappar in gatan i min gps. När jag har kört tre mil inser jag att jag har knappat in fel ort och åker åt helt fel håll. Bara att vända och åka fem mil åt andra hållet. Kommer till en skiten däckverkstad mitt ute i ingenstans hos någon som heter Snäll i efternamn och han verkar vara det han heter. Så det blir affär!

Det blir en liten runda på stan. Köper en varm röd tröja och börja känna hungern komma så jag traskar tillbaka till hotellet. Idag blev det julmat så ensam sitter jag och tuggar köttbullar och några prinskorvar för det är ungefär det jag äter på julbordet. Tar med gröten, knäck och ischoklad till rummet och myser i sängen.

I morgon får jag bege mig hemåt men först ett kundmöte i lilla Orsa.

Nu åter till ensamheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar