Related Posts with Thumbnails

tisdag 28 december 2010

Sitter på tåget...

....och är över en timme försenad och jag har inte börjat skriva det där första inlägget ännu. Har inte kommit i stämning innan. Dels för att det satt någon brevid mig och sneglade ner i min dator hela tiden och dels så krävs det en mugg kaffe vid min sida, kanske en liten chokladbit, sen kan jag låta fingrarna börja arbeta.

Nu har jag sluppit sällskapet brevid och har brett ut mina ben över båda sätena så nu börja jag känna mig lite mer redo. Ska nog hämta en kaffe också i bistron och sippa på lite så där lagom nonchalant och se så där riktigt viktig ut. För nu är det ju faktiskt viktigt att det här blir bra.

Har lite rampfeber nästan. Pirrig och nervös och orden hoppar liksom runt, runt inne i huvudet och jag har massa jag vill skriva men måste bara sortera in orden i rätt följd men det är svårt när det bångstyrigt hoppar omkring sådär.

Lite kaffe kanske få ordning på de!

10 kommentarer:

  1. Det hade varit roligt att få följa dig på ditt nya bloggäventyr men vad är väl en blogg i den oändliga bloggrymden... ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar mer vart min fråga tre tog vägen ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Om du håller samma nivå som du gjort i denna blogg, så kommer din roll som "proffsbloggare" gå alldeles utmärkt.

    SvaraRadera
  4. Nyfikenheten är väl stillad helt enkelt ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skalli har du adressen?

    M menar du min eller din?
    För det är väl jag som väntar på frågan... eller har jag fått alla nu? *förvirrad*

    SvaraRadera
  6. Vad är det för frågor ni pratar om? *Nyfiken i en strut*

    SvaraRadera
  7. Skalli du får maila mig!

    Haha ja det kan man fråga sig ;o)

    SvaraRadera
  8. Du har ställt två och fått två tillbaka så det är du som håller inne på den sista och tredje frågan, när den är ställd så får du den sista i retur ;-)

    SvaraRadera
  9. Ahaa.... då är allt i sin ordning!

    Kram

    SvaraRadera