Related Posts with Thumbnails

onsdag 15 december 2010

Hjälp???

...och ibland blir det någon slags ketchupeffekt. För det är väldigt konstigt men samtidigt väldigt roligt att jag helt plötsligt får erbjudande från flera ställen om att blogga under deras namn.

Det kommer troligvis bli så att jag kommer blogga på två ställen. Bra ställen. Med mycket läsare. Ena stället är betalt och det andra ser jag som en chans att få synas och nå ut till flera än jag gör idag med den bloggen.

Frågan jag ställer mig bara är om jag ska vårda min anonymitet? Det underlättar en hel del och behåller mystiken och spänningen uppe en hel del. Det är helt två skilda typer av bloggar då den ena är av erotiskt slag, men den kommer inte finnas på någon skum porrsida utan en sida som påminner lite om finest och riktar sig till Stockholmsfolk. Och den andra som jag berättade om kommer handla om dejting och singellivet och kommer finnas på en webbsida under ett väldigt känt namn. En tjej som är programledare, har eget tv-program och en egen tidning. Resten får ni gissa i nuläget ;o)

Jag få välja själv om jag ska vara anonym eller inte och jag väger som sagt för och nackdelar med det.

Har ni några funderingar kring det?

14 kommentarer:

  1. Jag skulle nog börja anonymt. Du kan ju alltid outa dej, men det är svårt att ta tillbaka om man kör oanonymt.
    Så himla kul, förresten!

    SvaraRadera
  2. Antoinette du har en bra poäng där :o)

    Ja nog är det lite roligt alltid *fniss*

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag skulle helt klart vara anonym, varför vet jag inte riktigt, det känns bara tryggare så tycker jag.

    SvaraRadera
  4. Ja det kan nog vara så Anna :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag håller med.. För du vet ju själv att man blir lite hämmad när man inte är anonym. Så jag håller med föregående talare.. Plus att det kanske sätter krokben på KÄRLEKSlivet framöver.. Det är inte alla (väldigt få till o med) män som kan ta det där öppna skrivande om partnerns tidigare liv.... Be careful!!!

    SvaraRadera
  6. Ja jag hade skrivit under pseudonym, det känns nog bäst..?

    Tusen TACK för paketet som kom igår i posten!!

    Kramar!

    SvaraRadera
  7. Ia du har så rätt. Men NI kommer ju givetvis få veta ;o)

    EEH hoppas färgen var okej för dig :o)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jag skulle iaf när det gäller den erotiska köra anonymt, risken för att en massa mysko människor skulle börja höra av sig skulle kännas som för överhängande annars... Men på K eftersom jag vet vilken sidadu menar så skulle jag köra för den du är med namn och allt.. Men man får ju samtidigt räkna med att man framstår som väldigt singlig så att säga... Kanske inte är så bra för privatlivet i längden, skrämmer undan folk från att dejta en om man får reda på det osv... Kraaaam!/L

    SvaraRadera
  9. Ja Linda lite så känner jag också.
    Och med tanke på med mitt ganska ovanliga efternamn kan det vara lätt att hitta. Inte så kul för de killar man träffar att de känner sig uthängda.

    Det lutar åt att vara anonym helt och hållet på båda!

    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag håller med de andra. :)
    Men oj vad roligt för dig! Det är det jag säger..du skriver så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Jag håller också med de andra, att köra anonymt är nog bäst i det långa loppet.

    SvaraRadera
  12. Det är inget att fundera över,helt klart anonym.Ett skrivet blad.Kram

    SvaraRadera
  13. Ja, anonymt! Det är det allra bästa tor jag :)

    SvaraRadera