Related Posts with Thumbnails

tisdag 21 december 2010

Sovit som Törnrosa...

...och nu vet jag att man visst kan gå och lägga sig klockan åtta på kvällen för det var precis vad jag gjorde igår. Och jag sov som en stock fram till klockan ringde i morse men inte skuttade jag upp pigg och glad för det inte. Måste vara något fel på mig och min trötthet!

Sista dagen på jobbet och min mission idag är att få in 12.000 kr för lyckas jag med det så får jag en rejäl summa extra i provision. Så nu ska telefonen gå varm.

I kväll är det julbord med jobbet och vi ska äta det på fina vännen Emmas krog Stora Vall som är en liten mysig herrgård ett stenkast från där jag bor. Ska bli spännande att se deras julbord. Iofs spelar det inte mig någon roll hur många olika sorters sill de ha för jag äter ändå bara köttbullar och prinskorv. Så rolig är jag.

Nähäpp, nu ska det jagas pengar!

6 kommentarer:

  1. Såg att du ska bila 67 mil söderut imorgon, själv ska jag avverka 45 mil i samma riktning. Jag undrar om vårt slutmål är samma?
    Kanske mötes vi på en avlägsen vägkrog någonstans? ;-)

    Lycka till med jakten på dina dollares.

    SvaraRadera
  2. Tror du inte att lite av tröttheten har med mörkret att göra ändå? Det är ju inte många timmar med dagsljus man får just nu. Jag skyller iaf min trötthet på det!

    SvaraRadera
  3. M jag ska till Blekinge :o)
    Ja bjuder du på kaffe då?
    Kram

    Jo Anna jag tror som du. Vill ha sol NUUUU!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hoppas du får in pengarna, och ha så trevligt ikväll :)

    SvaraRadera
  5. Själv ska jag till Västra Götaland men jag hade bjudit på så mycket mer än kaffe: äppelpaj är ett måste nämligen ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  6. M jag hoppas det blir möjlighet till det någon gång :o)

    Kram

    SvaraRadera