Related Posts with Thumbnails

fredag 24 december 2010

Dopparedagen!




Firat julafton med mamma, Johnny (mammas sambo), lillebror  och lillasyster med mitt femte julbord för i år och julklappsutdelning där jag agerade tomte. Sett Trolltyg i tomteskogen som är en riktig klassiker och låtit ischoklad smälta i munnen. Ätit underbart god ris a la malta och nu har myskläderna åkt på och soffan intagits.

Det har varit två underbara dagar med mina båda familjer som jag så sällan träffar och nu ska jag bara njuta av lugnet och ledigheten. Och jag längtar hem lite till Gävle för i julklapp fick jag ett presentkort till ett SPA i Valbo så gissa om jag kommer boka en stund där i mellandagarna och unna mig en skön behandling. Jisses så skönt det ska bli.

Har ni fått några fina julklappar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar