Related Posts with Thumbnails

onsdag 22 december 2010

Snart...

...är jag på väg söderut. På väg hem till familjen och flera underbara lediga dagar. Om en stund hämtar Mattias mig och om ett par timmar stiger jag på nattåget i Stockholm och kan krypa ner under täcket och somna gott till det sövande dunkande ljudet när tåget far fram över rälsen. Och jag kommer att ta med mig en skön varm pläd och vira in mig i som en av mina underbara läsare skickade till mig som en liten julhälsning. Tack snälla söta rara du (vet ju inte om du vill någon ska veta). Så snäll som du är så kommer säkert tomten med ett jättepaket till dig.

Kanske det blir en liten tågblogg innan jag somnar. Annars hörs vi i morgon. Klockan åtta noll noll anländer jag på perrongen i min hemstad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar