Related Posts with Thumbnails

fredag 17 december 2010

Back to the gym!

Här är bildbeviset. Jag har tagit mina första staplande steg inne på ett gym igen. Några steg närmre att få göra det jag så mycket älskar. Få hålla klasser igen. Men knappast i det skicket jag är i nu. Efter fem minuter på den där trapphybriden fick jag nästan andnöd och att jag inte tappade hanteln i skallen när jag körde tricepsövningen och svingade hanteln över huvudet är ett under. Min form är i det närmsta usel men min erfarenhet är ju att är man gammal veteran så brukar det inte ta någon längre tid så är man på gång igen. Men jisses så trött jag var i varenda liten fiber efteråt. Men skönt trött.

Känner mig ganska duktig faktiskt men mest beröm ska Azita ha som tvingade med mig för annars hade jag nog dragit lite till på det där. Men nu kan jag ju ligga här i soffan med gott samvete och mysa när jag gjort denna enorma kraftansträngning.

Nu ska jag svara på de där frågorna till intervjun. Inte alls så lätt. Vill ju göra ett gott intryck. Vara så där lite lagom rolig, lagom spännande och lagom av allting liksom. Ähh, det blir säkert bra!

3 kommentarer:

  1. härligt :)
    bästa tröttheten är efter träning. och sex då förstås, men det är ju lite som träning också. höhö.

    SvaraRadera
  2. Mmmm.... om man får har sex ja *bitter*

    Men det var superskönt, verkligen ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, men om du VILL så får du, är jag helt övertygad om :p

    SvaraRadera