Related Posts with Thumbnails

fredag 10 december 2010

The ending friday!

Jag lämnar över den här fredagen till lördag nu. Slår ihop datorn och mina ögon och njuter av att få sova så länge jag vill i morgon.

Vissa dagar tillhör de där då det känns tungt och ledsamt och ibland helt utan skäl. Idag var en annan typ av dag. En sån där då det mesta känns bra och man är mjuk i bröstet och jag är glad för de dagarna. Jag kan aldrig riktigt sätta fingret på vad det är som gör att det blir det ena eller det andra för hade jag vetat det hade jag bara behövt ha en av de där dagarna. De där mjuka dagarna.

Och även om jag önskar att vissa saker hade varit lite bättre idag, som att nötterna jag köpte hade varit saltade istället för osaltade och att jag fick svar på det där sms:et jag skickade men ångrade mig direkt efteråt... just för att jag visste att svaret skulle utebli... så har det varit en bra dag.

Och man ska ju avsluta när det är på topp. Därför säger jag godnatt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar