Related Posts with Thumbnails

onsdag 8 december 2010

...vaknar till denna FAAAANTASTISKA onsdag (jo det hjälper att intala sig det). Inga möten inbokade på morgonen så det blir morgonpromenad och frukost i sängen och en del samtal med kunder. Bra att kunna sköta sitt jobb i morgonruffsigt hår och med brödsmulor i mungipan och skitiga mysbyxor på. Super helt enkelt! Men så kan jag inte sköta mitt jobb resten av dagen så jag får kamma mig, borsta bort brödsmulorna och hoppa i snyggkjolen. Lunch med kollegorna klockan tolv sen tänker jag snurra runt runt i Mora som en annan Vasaploppsåkare och ragga lite nya kunder!

En liiiten runda kanske hinns med på stadens lilla HM och de ska tydligen ha en väldigt mysig heminredningsbutik här så den kan nog få ett litet besök också!

Ja kram på er då rå!

4 kommentarer:

  1. Strålande vacker å söt, är du i alla fall!

    Ha en underbar dag i Dalarnas hjärta Mora.

    SvaraRadera
  2. Ja på DEN bilden ja ;o)

    Hur skulle det se ut om jag la upp en bild på mig själv med ruffsigt hår och brödsmulor hängandes i mungipan :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ruffsigt hår och brödsmulor?

    Ja, varför inte?

    SvaraRadera
  4. Kan du se bilden framför dig Willie ;o)

    SvaraRadera