Related Posts with Thumbnails

tisdag 2 november 2010

Som att komma hem...

...men ändå inte riktigt hem men jag känner mig väldigt hemma numera i de här hotellrummen och på något sätt är det lite som att få andas. Åker från stöket hemma, stänger dörren bakom mig och kommer till ett städat rum med rena lakan och fint ihopvikta handdukar. Nej... jag har inga problem med att ligga på hotell i veckorna. Det är skönt och ja... det känns lite som att komma hem.

I kväll ska jag gå ner och sätta mig i den mysiga restaurangen de har här för det har jag inte gjort sen vi började bo på detta hotellet istället för det där andra lite nedslitna och där mitt rum låg i en korridor inbäddad i cigarettrök. Här är rent och fint och som sagt, en riktigt mysig restaurang. Sen blir det kaffe och mys i sängen framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar