Related Posts with Thumbnails

söndag 14 november 2010

Söndagkväll!

Hade gärna stannat kvar i den där hotellsängen. Tog upp frukosten på rummet och åt den i sängen och bara hade det så där lugnt och skönt som det ska vara en söndagsmorgon. Helt galet ju att trots att jag bor på hotell hela veckorna så valde jag att göra det även på helgen när jag egentligen kunde slippa men det är något visst med de där rummen och jag gillar det det hotellet lite extra. Inte bara för besöket igår eller för att vi åt vår första frukost ihop där utan för att sängarna är extra sköna och frukosten extra bra.

På vägen hem stannade jag och tog en shoppingrunda med Azita. Det blev bjudlunch på IKEA och ett å annat litet inköp. Och precis som när jag är med mamma och kollar kläder så sliter Azita och jag i exakt samma trasor. Vi har samma smak när det gäller kläder.

Nu är jag trött av någon konstig anledning och ligger i soffan bara. Blev inbjuden till att äta pizza och kolla hockey med M&M men mitt intresse för hockey är lika med noll så även om pizzan var lockande så håller jag mig hemma.

Frågan är om jag ska unna mig en pizza till Ensam mamma söker eller om det blir knäckebröd i kväll också?

2 kommentarer: