Related Posts with Thumbnails

torsdag 18 november 2010

Äntligen...

...tog min prenumeration slut på den där dejtingsidan jag loggade in på igen för en månad sen så nu har jag tagit bort mitt konto helt och hållet och det känns bara sååå skönt!

Jag är trött på nätet, dejting som aldrig ger något och detta eviga klickande in och ut på killars profiler för att skilja agnarna från vetet men det har bara funnits ogräs. Det står mig upp i halsen allt detta smörande från killar som oftast ändå bara i slutänden är ute efter EN sak.

Även om jag träffade mina två senaste ex på nätet så tror jag ändå att det är genom att träffas på riktigt som man verkligen vet och känner om det finns något där och att det kan bli mer långvarigt.

Ähh vad vet jag. Jag är knappast någon expert vare sig på det ena eller det andra men jag känner i vilket fall att jag har gjort mitt för ett bra tag framöver på dejtingsidorna på nätet.

Nu ska jag banne mig sova, bara så ni vet!

3 kommentarer:

  1. Jag kände som dig efter jul förra året. Stängde ner alla dejtingsidor o la tiden på mig själv, att jag skulle må bra o vips träffade jag 2 killar utanför internet. Kompis kompisar :)

    SvaraRadera
  2. Visst kan man träffa folk utanför nätet oxå! lycka till!

    SvaraRadera