Related Posts with Thumbnails

fredag 26 november 2010

Tyst och stilla...

...och jag är kvar ensam på kontoret när alla rusar iväg för att äta. Jag brukar alltid vilja sitta kvar på fredagarna och jobba undan men jag kommer aldrig undan utan alla sliter och drar i mig för att få mig att följa med. Idag lyckades jag på något sätt bli kvar. Det innebär att jag kanske hinner komma hem först av alla istället för sist av alla som jag brukar varje fredag.

Idag ska vi ut med jobbet. Titta på Wallmans salonger och äta och dricka gott. Därför vill jag hinna hem i lite vettig tid för att ha gott om tid att fixa mig i ordning. Jag är alltid trött som en klubbad säl på fredagkvällarna men jag får väl ta en kalldusch när jag kommer hem så jag piggnar till.

Och i morgon... i morgon ska jag har en sån där superlång sovmorgon.

Nähäpp... jobba vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar