Related Posts with Thumbnails

måndag 15 november 2010

Måndag!

Jag är en enormt dålig måndagsmänniska och lägg då till att jag är en dålig morgonmänniska och du får en katastrof av dess like. Jag borde checka in på hotellet redan på söndagen för att liksom vara på plats för har jag inget möte inbokat måndag morgon kommer jag liksom varken upp från sängen eller iväg i tid.

Men nu har jag checkat in och är på plats i rätt stad så nu är det bara att ge sig ut i det här snöblandade regnet som vräker ner utanför hotellfönstret. Det spelar ingen roll att jag hellre skulle velat ligga kvar här i sängen och kolla på Ophfra (eller hur fan det nu stavas) för det ger inga avslut och jag behöver tre idag.

Kollegan P och jag ska gå och käka hos en av mina kunder i kväll så troligtvis får jag in ett avslut över middagen. Sen pratar han om att vi ska träna så jag får väl ta mig i kragen och följa med till hotellets gym en runda i kväll. Jisses, kan sluta hur som helst. Trillar jag inte av löparbandet kanske jag tappar en hantel i huvudet eller snavar på Pilatesbollen. Men min kropp skriker efter träning så jag får väl ge den vad den tål.

Nähää, ut i snöyran och jaga pengar!

2 kommentarer:

  1. Oprah kanske.... ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha vad hade jag gjort utan dig min lilla rättstavningsgestapo ;o)

    SvaraRadera