Related Posts with Thumbnails

söndag 21 november 2010

Så svingade jag trollspöt...

...och rabblade några Hokuspokus och Simsalabim och POFF så var lägenheten i toppskick! Ja nästan i alla fall. Det var till o med så Mattias var förvånad när han kom hit med Ballerina och skulle dricka en kopp kaffe och inte behövde hoppa över saker överallt. Jag har till o med hunnit både sprutmåla en väggklocka och sy i en knapp utöver städningen. Fy fasiken vad duktig jag har varit.

Så nu är det packning igen som gäller. Sista veckan i Uppsala kommer det här att bli sen beger vi oss in i Dalarna från och med nästa vecka och det känns lite trist för jag har verkligen gillat Uppsala med alla butiker och mysiga caféer. Vi ska bo i Tällberg nån vecka och där ska tydligen vara väldigt fint har jag hört. Har jag någon läsare från de trakterna tro?

3 kommentarer:

  1. Skönt att komma hem till nästa helg nu :D Duktiga du.

    Tällberg är fint! Min brors sambo är därfrån :)

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen. Men det är massa småpyssel kvar men det mesta och värsta är gjort nu!

    Ja det ska bli spännande att se Tällberh :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett underbart ställe - Tällberg är litet sött å mycket vackert.

    Du kommer att hitta massor av små trevliga butiker.

    Dock kan det vara lite ödsligt under veckorna såhär års.

    Ta med badkläder, å promenadskor.

    DonJocke

    SvaraRadera