Related Posts with Thumbnails

torsdag 11 november 2010

Torsdagsblues!

Sover förbi frukosten med hockeyfrillan men han är snäll och möter upp mitt ruffsiga jag fem minuter innan de plockar bort marmeladen så jag slipper äta själv med endast Jocko som sällskap under bordet.

Det är torsdag och det är bra för torsdag är hemvändardagen som innebär återförening med vänner och ett välbekant Gävle. Men även återförenande av en stökig lägenhet och ångest av att jag är världens lataste människa just nu.

Veckan har gått fort och jag biter mig hårt i läppen för den har inte varit perfekt jobbmässigt då jag inte är i närheten av de antal avslut jag behöver ha in för att vara i fas. Men så länge jag vet att det inte beror på mig utan helt enkelt på att kunderna varit onåbara, en del sjuka som bokat av möten och några som inte velat ge besked direkt så kan jag inte mycket mer göra.

Nu möten och sen bär det av hemåt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar