Related Posts with Thumbnails

tisdag 9 november 2010

Hotellhunden...

...är mitt sällskap och det känns som den här sängen varit mitt hem idag. Jobbat, ätit, vilat, surfat och kollat tv, allt i den här sängen, hela dagen.

Det blev ingen bio. Är jag förvånad? Har jag hört något om det blir i morgon istället eller varför det inte blev i kväll? Nej. Är jag förvånad? Orkar jag ens bry mig. Men han har säkert snöat inne, tappat sin mobil i en snödriva eller kanske blivit kidnappad av en snögubbe. Jaa men så är det ju såklart!

Jag är kaffe och chokladsugen men försöker stå emot. Är jag duktig då eller?

Känns som den här dagen går till historien som den mest meningslösa ever!

1 kommentar:

  1. Att inte få en orsak till ett inställt biobesök är ju tråkigt, men att bli kidnappad av en snögubbe låter ju inte helt osannolikt ändå :)

    Ha en bra dag, och kör försiktigt i snön.

    SvaraRadera