Related Posts with Thumbnails

tisdag 30 november 2010

En dag på jobbet...


...och jag vore dum om jag klagade på att få jobba i den här mysiga staden/byn. Jag blir lika förvånad varje gång jag sätter mig ner med en kund och jag inte behöver tjata mig till att de ska köpa utan jag börja nästan pruta med mig själv av ren vana. Alla är trevliga, alla vill handla och vill de inte det så är de ändå hur trevliga som helst. Och jag ska ha tre avslut om dagen men idag har jag med mig hela ÅTTA stycken hem och budgeten avklarad även denna månad. Jag kan andas ut.

Och det firas med bubbelbad, bastu, ett glas rött till maten och en dessert som kanske inte riktigt var värd sina 115 kr men hur ofta bor man så här mysigt en vanlig vardag liksom.

Nu är jag lagom vindåsig och go. Det enda som kunde toppa denna dagen är ett liiiitet sms från någon som lyser med sin frånvaro.

Annars mår Petti ganska bra just nu!

6 kommentarer:

  1. vad bra det låter :) roligt med trevligt folk!

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen :o)
    Det är man inte bortskämd med i det här jobbet direkt!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt! Och bra jobbat!!
    Får jag fråga vad det är du säljer egentligen?

    Ha en bra dag, och hoppas du får med dig många nya ordrar hem idag.

    SvaraRadera
  4. Ja du Sebastain vad säljer jag :o)

    Marknadsföring kan man väl säga!

    Kram

    SvaraRadera