Related Posts with Thumbnails

tisdag 23 november 2010

Vi har dukat till dig i biblioteket!

Linneservetter minsann!
 Petti myser efter den goda middagen!

Här bor jag!
Och där står ett kuvert uppdukat bara till lilla mig och jag blir serverad rött vin, det godaste hembakade bröd jag ätit och en lammfilé som smälter i munnen. Kaffet tar jag i de stora gosiga sofforna inne i salongen och får sällskap ev ett konferensgäng som består av några medelålders män som är pratglada och vill jag ska hålla de sällskap efter deras middag men jag avböjer och smiter in till mitt rum efter kaffet och de små söta chokladpralinerna åkt ner i min nu supernöjda mage.

Allt skulle varit perfekt om jag inte gjort upptäckten att de inte har kanal 5. WHAAAAT?????? Jag skulle ju se de desperata hemmafruarna och min favorit the Cougar!

Jaja, man kan väl knappast klaga när man bor i den västra flygeln som heter Carolina och fått kura ihop under den mjukaste och tjockaste pläd man kan tänka sig.

Nu gnor jag fötterna kan ni tro!
Ja jag gör det när jag myser. Gnider fötterna mot varandra.
Gör inte ni det???

7 kommentarer:

  1. Låter som du haft en bra avslutning på dagen.

    SvaraRadera
  2. Ja jag behövde verkligen det!

    Kram

    SvaraRadera
  3. lät ju skitabra det där!


    nej, jag gnider fötterna mot varandra när har panikångest, eller är påväg att få :O

    SvaraRadera
  4. Ja det vaar så gott och mysigt :o)

    Meen fy... fotgnugg ska ju vara något bra :o(

    Kram vännen!

    SvaraRadera
  5. Japp japp. Jag gnider oxå! =)

    SvaraRadera
  6. Bra.. då är jag inte ensam om konstigheten :o)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Jo, vi får nog olika känslor av fotgnugg ;)

    Kram!

    SvaraRadera