Related Posts with Thumbnails

lördag 20 november 2010

Vinnare!!!

Som vanligt är ni läsare svårflirtade och det var inte en enda anonym läsare som hörde av sig vilket jag hade hoppats på!

Men jag är lika glad att få skänka de fina priserna till de här fina tjejerna också. Så klicka nedan för att se om just du har vunnit!

Vinnare nr 1

Vinnare nr 2

Vinnare nr 3

Vinnare nr 4

Vinnare nr 5

Vinnare nr 6

Grattis tjejer och hoppas ni kommer bli riktigt fina i era nya örhängen!

Har ni inte mailat mig er adress så gör det är ni snälla!

8 kommentarer:

  1. Petra.
    Jag gratulerar till väl valda vinnare
    som kommer att bli än vackrare
    än de förmodat redan är.



    kram

    SvaraRadera
  2. Ia du får maila mig din adress :o)

    Kramaren jag lovar att ge dig ett tröstpris :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. ÅH vad glad jag blir att du valde mig!!! Pussar och kramar i massor! Och snälla.. hör av dig nästa gång du är i närheten!

    SvaraRadera
  4. Jag lovar vännen :o)

    Kram och grattis!

    SvaraRadera
  5. Jeeeeeeeej! Gud vilken härlig pluggmotivation jag fick av det här nu!!! Tusen tack Petra!!! :D Puss/L

    SvaraRadera
  6. Hurrrraaaaaa!!!! Har du kvar min adress??? Mailar ändå :) Jag har inte varit på bloggen på flera dagar o missat detta roliga! :O) kram!

    SvaraRadera
  7. Oh darling. Jag vann på min födelsedag minsann *L*

    *M*

    SvaraRadera