Related Posts with Thumbnails

söndag 14 november 2010

3 x Pettiwoman!



8 kommentarer:

  1. Det där var precis vad jag behövde en grå söndagmorgon ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag får en liten ledsenklump i magen. Vad är det som gör att du har behov av att exponera dig själv och din kropp så här? Din osäkerhet påminner om en tonårings. Jag blir ledsen av att en kvinna i din ålder söker bekräftelse genom lättklädda bilder och inte genom inre egenskaper och skarpa tankar.

    SvaraRadera
  3. Petra.
    Aj aj aj
    Oj oj oj
    Uj uj uj!
    Mmmmm!

    -------
    Stranden är preakuten ser jag.
    -------


    kram

    SvaraRadera
  4. Anonym du behöver inte alls få en ledsenklump i magen.

    Jag har blottat mer än lite naken hud i den här bloggen. Mitt innersta är mer privat än lite bikinibilder men det får du ingen ledsenklump av.

    Hade jag varit osäker hade jag inte visat den sidan av mig själv men jag är en stark kvinna, självständig och vågar stå för min kvinnlighet och tycker inte att de här bilderna är speciellt mycket att förfaras över. Fina semesterbilder som får mig att mår bra och längta till värmen igen.

    Men tack för din omtanke även om du får fel uppfattning om hur eller vem jag är!

    SvaraRadera
  5. Längtar redan efter sommaren...

    SvaraRadera
  6. Alltid är det någon som stör sig. Underbart! Haha

    SvaraRadera
  7. Förkyld, fryser, har lätt feber och det har slaskat och varit kallt hela veckan...

    SKulle verkligen behöva lite så'n där sommar ett par dagar...

    SvaraRadera