Related Posts with Thumbnails

torsdag 4 november 2010

Hemma...

....och slår ner i soffan som en sten och jag vill egentligen inte resa mig härifrån men i morgon åker jag äntligen hem till min älskade familj och med mig har jag två av mina bästa vänner så jag har saker jag måste göra. Packa, gärna städa undan lite här hemma så att jag inte har det hängandes över mig när jag kommer hem på söndag trött efter flera timmars bilfärd. Men jag orkar INTE! Soffan är så skön och ögonlocken känns som bly.

RYCK UPP DIG NU PETTI!!!!

Ja jag får väl göra det. Sätta på lite musik på hög volym, börja i köket med disken, fortsätta i hallen där alla kläder ligger i drivor och två ouppackade väskor står. Tv-rummet där massa ren tvätt ligger som ska in i skåpen för att inte tala om alla kläder som ligger utspridda överallt i sovrummet.

Blääääääääääääääää!!!

2 kommentarer:

  1. Hur kan du ha så mycket kläder kvar, trodde du sålt en massa? ;p

    SvaraRadera