Related Posts with Thumbnails

lördag 27 november 2010

Wallmans med huvudvärk!

Den där jäkla huvudvärken igår ville inte släppa vilket gjorde mig mer än måttligt sugen på party. Kollegorna hade korkat upp skumpa när jag i sista minuten äntrade kontoret där alla skulle samlas innan avfärd till Gasklockorna där Wallmans uppträdde. Jag fick ner en klunk sen ville jag inte riskera att få ännu mer huvudvärk. Kanske inte världens smartaste att dricka rödvin till maten men det är ju det enda som är gott till mat.

Maten var god och uppträdet var superbra men den enda jag kunde hålla ögonen på var killen som var en yngre kopia av sjuksköterskan. Det var nog det finaste jag sett på länge så det var den bästa behållningen av allt den kvälllen.

Det var en trevlig kväll trots huvudvärken och jag var hemma redan innan tolv. Men likförbannat känns det som jag är bakis idag för den där huvudvärken har suttit i hela dagen. Så idag har jag ägnat mig åt att ligga i soffan, sova och hämtat hem en pizza som jag nu mulat i mig.

Det blir en fortsatt lugn kväll!

Tog en del bilder igår som jag tänkte lägga upp, men sen tänkte jag att jag låter nog bli. Mina kollegor har ju inte bett om att få visa sig på min blogg så det får bli lite bilder på mig bara.... i vanlig ordning!

Måste bara visa min fina kjol som jag fick ändrad av en duktig
sömmerska i Uppsala som fick den att sitta som gjuten runt min midja.
Så glad att jag kan använda den nu!






Denna underbara vackra man!
Jag kunde inte se mig mätt på honom.
Sen att det berodde på att han var lik någon hör ju inte hit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar