Related Posts with Thumbnails

måndag 15 november 2010

Hörrni ni...

...vill ni inte ha gratis fina örhängen???

Jag skrev om utlottningen här  men med tanke på hur många som läser så är det få som mailat.

Kom igen nu. Skit i att skriva massa om ditt o datt utan lämna bara ert namn och adress då så jag slipper slänga de fina smyckena!

Mailen står ute i sidan så maila nu namn och adress så jag blir av med örhängena nu!!!

Maila, maila... och då kanske ni kan få adressen till min nya anonyma blogg också... på köpet liksom ;o)

5 kommentarer:

  1. Snyft.. Du menar att du heller slänger dem istället för att skicka till oss son faktiskt har anmält intresse för tävlingen.. Det var ibtw blänkte fröken.. BÖÖÖÖLAR

    Hihi... Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Hahaha näää såklart inte dummer.
    Ville mest låta lite dramatisk så fler skriver :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Om jag inte får fina örhängen hoppas jag ändå på att få ett tröstpris, din anonyma bloggadress ;D

    SvaraRadera
  4. Petra.
    Jag har meddelat mitt intresse
    att låta lotten välja mig som vinnare.
    Det vore väl annorlunda.
    Om jag vann alltså.


    kram

    SvaraRadera
  5. Jag har vaknat ur min dvala nu :)

    SvaraRadera