Related Posts with Thumbnails

söndag 21 november 2010

5 kommentarer:

  1. Du svarar ju inte på dom anonyma inläggen,det verkar som att du bara svara på dom som gulla med dig,men ris kan också vara bra ibland, så att man kan tänka till lite.Kärlek är inget man får,det är något man förkäna.kram

    SvaraRadera
  2. Det tror jag du har fått lite om bakfoten. Jag försöker svara på alla kommentarer vare sig de är anonyma eller inte men ibland publicera jag kommentarerna men inte har någon möjlighet att svara just då och kan sen glömma bort det.

    Det finns kommentarer som inte är anonyma som jag också glömt att svara på.

    Och jag har svarat på både ris och ros.

    Är det något speciellt du tänker på som du inte fått svar på så skriv igen så ska du få svar!

    SvaraRadera
  3. Nej inte just nu, men jag tycker du är lätt stött på andras åsikter,om det inte passa in på ditt tänkande,så jag menar att man måste stanna upp lite ock inte ta det så personligt som du gör ibland.Det kan vara roligt med dumma människor också eller hur.Tack för att du svarade.

    SvaraRadera
  4. Att andra inte alltid tycker som jag har jag inget emot men när det blir direkta påhopp och personliga angrepp som inte hör till saken blir jag förbannad. Olika åsikter är en sak men rent skitsnack är en annan.

    SvaraRadera
  5. Det håller jag med om, men du kan ju svara för dig,det ska du vara glad för, det finns dom som inte kan det.Kram.

    SvaraRadera