Related Posts with Thumbnails

tisdag 16 november 2010

Working hard for the money!

När dagarna börja så här älskar jag mitt jobb. När klockan bara är tio och jag redan har fått in två av dagens tre avslut. Men med tanke på att jag bara fick in ett igår ligger jag ju två minus så det innebär att jag måste få in tre till idag. Håll tummarna att det går vägen!

Och just därför är jag väl inte supermotiverad att gå på den anställningsintervjun jag ska på om en stund för jag har egentligen ingen som helst tanke på att byta jobb, men det är väl lite som när man är i en relation och går ut och flirta lite oskyldigt (ja märk väl OSKYLDIGT) på krogen... ja bara för att se om man fortfarande har något värde på marknaden. Det är DE som tagit kontakt med mig och rekryteraren har ringt mig i tre veckors tid för att få till ett möte så idag ska vi träffas. Som jag skrev någon gång innan, de ska erbjuda mycket för att jag ens ska fundera på att byta just nu. Men som sagt, flirta lite oskyldigt måste man väl få!

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Uppmärksamhet och folk som drar i en är aldrig fel.. bra för självkänslan. Lycka till.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ja ibland behöver man den där bekräftelsen allt för väl :o)

    Kram

    SvaraRadera